Sug röv!

Annars då?

Känt mig förkyld i snart 3 månader nu till och från, mest till. Fruktansvärt less på det här nu- men jag är van- på vintern när jag mår dåligt så har jag alltid väldigt dåligt immunförsvar och överlag har jag det då jag lider av en jävla massa psyiska åkommor som ni vet. Suck!

Satt för övrigt och läste ytterligare om Bipolär sjukdom igår. Jag vet redan att det räknas som en av dom 10 mest handikappande sjukdomarna i Sverige, och tyvärr går det ju aldrig över, det finns alltid kvar resten av livet. Varför ska jag drabbas av all skit?

Sug!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Känner detsamma.

Styrkekram

2012-01-14 @ 13:10:40
URL: http://angestdjavulen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0