Nu ni är tanten ute på kvällspromenad mot ...

Nu ni är tanten ute på kvällspromenad mot södersjukhuset. Bra ibland att man har social fobi och inte vill åka tåg med alla äckliga okända människor- för då får man lite motion iaf.. Kallt ute nu, ja om benen iaf. Är ca 4 minus här och det känns ungefär som 10 minus i Östersund. Varm om ryggen är jag, men inte toktoksvettig som vanligt. Kom på att jag hade Absolut torr så M fick smörja in min övre rygg med det och nu har det känts mycket bättre efter det. Varför hade jag glömt bort det? Då hade jag sluppit LIDA varje gång jag rör på mig fem minuter.. Nåväl. Är så sjukligt godissugen nu att jag ska förena nytta med nöje och glida in på sjufyran här i Skanstull en avstickare. Sen vidare till M: s kompisar och hjälpa till att flyttpacka lite..


Kommentarer
Postat av: Chefen

ok

2012-01-30 @ 08:41:30
URL: http://bloggturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0