Motionera dammsugaren..!

Har motionerat dammsugaren lite ikväll. Skönt när det blir städat och undanplockat!! Har nästan dött av allergiattacker på slutet men inte haft nån som helst ork att ta itu med nånting. Samtidigt håller jag på dammtorkar "gamla" tv-hyllan då jag har fixat en ny som jag och Markus satte ihop för för flera veckor sen och som tagit onödig plats i köket alltför länge nu, så dags att ta itu med saken..

Nu har jag plockat ur den gamla och satt dit den nya- eller är på väg snarare att få dit den nya.. Sätter in videon, digitalboxen till att börja med och inser att hålen på baksidan av möbeln är för små för att scartkablarna ska gå igenom. Såååååå smart dom jävlarna varit när dom tillverkade den..år 2011....

Suck! Men jag är envis så jag har börjat karva ur skiten(!!) för att göra större hål, måste dock ta en paus nu för det tar sin lilla tid, och det låter litegrann och vill inte störa grannarna så här på kvällskvisten- även om det inte är speciellt lyhört här så vill jag inte ta några risker att få klagomål.

Ska försöka massakera vidare om en stund..

*Irriterande* när jag äntligen fått arslet ur vagnen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0