joråsåatte

Klockan är 11:50 och jag har inte lagt mig än.. för natten alltså, och nu är det dag. Riktigt trött nu men sov några timmar i soffan igår kväll och vaknade vid 1 i natt så tänkte vara vaken nu och vila några timmar bara och vända lite på dygnet förhoppningsvis.

Suttit och kollat på resor flera timmar i natt och nu har jag faktiskt sökt ett jobb igen- de ni! Kundservicemedarbetare för Flygbussarna på Cityterminalen. Arbetstiderna är 03:00-12:00 och ledig varannan helg. Det skulle passa mig utmärkt, älskar att ge service och brukar vara väldigt bra på det också. :)

Nej nu måste jag sova 4 timmar, sen blir det eventuellt åka in till stan och hämta ut mitt nya pass och nationella id-kort och handla lite snus, kattmat å annat grejsimojs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0