Shoppingkåtan!?

Fan vilken märkeshora jag är alltså.

När det kommer till skönhetsprodukter så kan jag unna mig dyrare om jag vet att dom är bra, annars är jag ingen människa som bryr mig om märken sådär, tycker inte det är nån slags status i det, jag menar se på mig, en sjukskriven arbetslös tjej som köper märkessmink, men det betyder inte att jag på något sätt och vis är rik och har aldrig varit. Det handlar om prioritering, vad man vill lägga pengar på och inte, och jag lägger hellre ner pengar på något som gör mig glad i längden istället för t.ex dyra drinkar på krogen.. Men det är ju upp till var och en.


Jag älskar att jämföra priser och tokfynda- alltifrån mat till elektronik till smink och parfym- men vem gör väl inte det!? Inte haft någon som helst shoppinglust på länge, men nu jävlar tror jag fan i mig jag fått shoppingdille istället... ooops- men jag shoppar inte så mycket- hrm- inte så ofta iaf- så det här kan jag gott unna mig!

Råkade klicka hem lite till när jag ändå var igång på Tradera.. ALLT jag köpt, i förra inlägget och detta har gått på sammanlagt ca 550:- pix- ni som är insatt i såna här produkter förstår då huuuuuuuuuuuuuuur billigt det är och huuuuuuuuuuuuuuuuuuur mycket jag fått för pengarna..

Uppskattningsvis skulle nog dessa grejor hamna på 1700pix så jag är nöjd- mycket mycket nöjd över veckans inköp!

Blev en mandelhandkräm från The Body Shop- ÄLSKAR denna- men helst den fetare i burk. Dom verkar ha slutat sälja dom nu så det här var perfekt verkligen att hitta en helt ny till så sjukt bra pris. Med frakt blev det 76 kronor- bara handkrämen kostar ca 140kr i butik. Nice Nice! Sen blev det en svart kajal från Avon för 13kronor inkl frakt.

Ooj vad jag känner mig shoppingkåt nu- undra om jag fått shoppingkåtan eller nåt? Eller så börjar jag bli lite småmanisk eller så börjar jag må bättre helt enkelt, och jag skiter i vilket för- whatever!! Ska fan njuta dom få gånger jag mår bra och nu har jag masssssssssssor att se fram emot när jag ska masa mig ner till postboxen!

Hej Hopp! Nu blir det ett avsnitt av BB (Breaking Bad)- me löööv it!!









Kommentarer
Postat av: cindy

Shoppa på! Gör du helt rätt i :)

2012-02-12 @ 10:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0