Animal Protector!


Jag har blivit Animal Protector nu och kommer stödja dom med en summa månadsvis, allt för att bekämpa djurplågeriet runt om i världen! T.ex Björnfarmar där björnar ligger i högar på fabriker för att tömmas på galla med öppna sår hela livet,
och som ni vet kan björnar leva länge.. Hundar som lever sina liv i misär, i flockar i burar, för att sen hamna som mat på restauranger i Asien, där många totalt struntar i djuren och bara ser dom som en inkomstkälla. :( Åsnor som ni rider på när ni är utomlands, som står i 55 graders värme hela somrarna utan skydd, vatten, mat och vila. Som ägarna överger så fort dom är utslitna och inte har någon uppgift längre..

Något sånt här skulle jag kunna tänka mig att ge i julklapp till barn och vuxna, delvis, istället för att lägga tusentals kronor på materiella saker- är det fel tänkt? Skulle barn bli glada av en sån julklapp eller förtvivlade?

Ni kan själv se och läsa på WSPA:s hemsida- varning för starka- men nödvändiga bilder!!

http://www.wspa.se/




Kommentarer
Postat av: Linda

Bra Sara! Jag har vart medlem länge, ju fler dessto bättre<3

2012-12-08 @ 15:10:38
Postat av: Linda

Tror att vuxna skulle uppskatta det...om de har sympati för djur, vilket inte alla har.
Barn skulle nog tyvärr, tycka det är för obehagligt, fast det beror ju på ålder och personlighet även där.

Jag har iag fått ett par i min närhet, däribland min mamma, att gå med=)

2012-12-08 @ 15:12:43
Postat av: Saris Leopardis Her Self

Är du både medlem i Djurens rätt och wspa? Eller är det "samma"? :) Ja, det känns bra att göra den lilla skillnad jag kan iaf.

2012-12-12 @ 17:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0