Äh- Kyss Karlsson- som mamma sa idag!

Jag känner på mig...att jag kommer sova hela dagen idag.

Åkte hem från Bräcke 18:25 och klockan hann slå 23.45 när jag kom innanför dörren. Så megatrött. Nu är klockan 8:53 och jag har ännu inte kommit isäng.

Trött men okej. När jag är hemma kan jag vara mig själv igen. Jag får må bra på nätterna utan att höra tjat om att man ska sova på natten, annars är man onormal.. Men lilla mamma- vad är normal och vad är onormal då?

Äh lägg ägg- eller Kyss Karlsson! Jag är precis lika normal eller onormal som alla andra..;-)

Nu svamlar jag och ska dyka ner i sängen precis till dagen börjat ljusna. Men så är det ibland. Om jag mår bra en natt så är jag uppe istället för att följa nån slags norm om att man inte ska vara uppe på nätterna utan sova, och vara vaken på dagarna istället. S:U:C:K!

Det här är jag sörre ni! Just nu är det okej igen, när jag är hemma i min mysiga lya mittemot min mysiga Globas!

Nu Sova Säng säng säng, och snurra vidare i tankegångarna, eller förhoppningsvis slockna omgående med John Blund och katterna vid min sida.

Hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0