Det gör ont.

Mina tankar motarbetar sömntabletten jag just tagit för att jag inte vill sova, eller jag vill sova men jag kan nog inte, och när jag väl somnar så ser jag inte fram emot imorgon, det kommer bli en mycket jobbig dag. Mycket jobbigt redan nu senaste dygnet, men imorgon måste jag ta itu med mer tankar och känslor och se om jag kan åtgärda problemen... göra nån problemlösning... eller gå vidare "helt enkelt".. -just det som är det svårta- att gå vidare här i livet.. Det gör ont och jag vill inte men börjar undra om jag inte måste för att själv kunna leva..!?




Kommentarer
Postat av: Cindy

Skickar massa styrkekramar till dig vännen vad du än beslutar dig för att göra nu.

2012-08-24 @ 06:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0