This is the shit!!

Oj oj oj.

Frågade M om han ville se denna med mig. Han gillar inte "handkamera-filmer" men sa att vi kunde se den. Efter 15 minuter sov han och jag kollade vidare. Tyckte först den var sådär och hade tankarna omkringfarandes första delen, sen tyckte jag den hade några riktigt riktigt härliga "rycka-till-scener"- så efter att jag sett klart den... såg jag den en gång till.. 3 timmar senare är jag överförtjust, mycket nöjd! Många håller nog med och många inte, men se den två gånger innan du yttrar dig. ;-) En sån här typisk film som man upptäcker något nytt med när man kollar igen och igen och... kanske igen. Så glad att jag inte stängde av den, för första gången var det nära då jag tyckte den var lite seg i början men håll ut och se den som sagt!




Kommentarer
Postat av: Cindy

huuuuuuuuuu... Vet inte om jag vågar se den.

2012-04-24 @ 09:42:14
Postat av: Saris Leopardis her self

jo det gör du! =) Har du sett paranormal är det lugnt, den paranormal vi såg är mkt mkt värre än den här..

2012-04-24 @ 13:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0