Kay, kaffe och choklad gör mig glad!

Idag var jag ensam på Iris. Kom väl 5 minuter sent eller nåt, knackade på och gick in i salen där vi brukar sitta, tvärstannade och såg säkerligen ut som ett spöke när det sitter 10 männniskor där och har nåt personalmöte eller nåt.. Tappade talförmågan och till slut fick jag fram att jag ska träffa Petra, då blev det att vi skulle vara i det lilla rummet.

Eftersom ingen fler än jag kom idag så kom vi fram till att jag kunde kolla vidare en stund på Kay Pollak (eller hur det nu stavas) men först gick vi till köket och kokade nytt kaffe. Sen satt vi mest och surrade, drack kaffe, pratade "familjeliv" och käkade en god choklad Petra hade med sig. =)

Så det blev bra ändå trots att första känslan bara var att vända och gå hem, Petra tyckte inte heller det var kul direkt, blir ju som nån slags ensamundervisning, men vi löste det bra ändå som sagt och trots att jag är ruggigt trött och halvförkyld igen. Fick ta en skallebankstablett när jag kom hem sen, åkte till Hökis och handlade lite på Matdax efter Iris så var rätt slut då, och upptäcker brevet jag skulle skicka som inte är skickat och brevlådorna härute töms kl 10, så det var bara att käka lite och sen iväg igen till postlådorna vid Globen. Tittade lite snabbt på några affärer och köpte en present till M som fyller år på lördag, sen knatade jag hem igen.

Nu har jag spenderat onödig tid på att spela Arga pippisarna- beroendeframkallande- men ska titta på antingen en film nu eller några avsnitt av Desperata hemmafruarna. Det börjar närma sig sista avsnitten nu, spännande. Sen går en rolig serie till historian.

Den här bjöd hon på- satan i gatan vad god asså!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den är ju så farligt god så jag vet inte vad, jag fullkomligt älskar den

2012-04-26 @ 23:38:26
Postat av: Linda

Ensam på iris? Då fick du individuell handledning alltså?;) Blev nyfiken på chokladen så åt ett par bitar ihop med Chai-te idag. God=)



Jag simmar så ofta jag kan, har problem med en fotled som läkt ihop fel pga att läkarjäveln missat benbrott.....???!!!! för en massa år sedan så vet aldrig från dag till dag hur det är med mina fötter tyvärr.



Hoppas det är bra med dig. Ses på onsdag=)

2012-04-29 @ 16:48:58
Postat av: Saris Leopardis her self

Kan tänka mig att den var extra göttig till en kopp chai! Mums! Ses onsdag ja! =)

2012-04-30 @ 01:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0