Dagens mission- diska!

Fans jävla balle vad dagen börjar bra! Inatt så började jag leta mina hörlurar till mobilen som är helt spårlöst försvunna, kollade till och med i kylskåpet och tvättkorgen samt i köksskåp, lådor, garderoben, handväskorna, i jeansfickorna, jackan m.m m.m och har kollat igen överallt men dom är borta. Ska kolla på skohyllan under all skit om dom ramlat ner där eller nåt. Suck. Är så gott som hundra på att jag lindade ihop dom och la dom här på vardagsrumsbordet, eller i hyllan i bordet så att säga, men icke då.


GAAAAAAAH!!! Sånt här kan jag inte sluta älta, speciellt inte när det är nån ny pryl man verkligen behöver!!

Sen så försov jag mig i morse och missade min kurs. Vet att klockan på mobilen ringde, men jag måste ha stängt av den i sömnen för jag somnade om igen och vaknade strax efter 13 när det redan börjat, och hade jag vålds-skyndat mig, klätt på mig och rusat iväg osminkad och förjävlig, så javisst hade jag kanske kunnat vara där en timme iaf, men eftersom jag mår så dåligt på morgonen, har svårt för att komma igång och behöver två timmar för att "vakna till" så insåg jag att det var kört. Hade jag kommit dit sista halvtimmen/timmen hade jag väl ändå inte "varit vid liv" eller fullt medvetande så.. ÅH vad jag är IRRITERAD nu på allt och ingenting!! Sett fram emot att gå dit igen sen i torsdags när jag var där senast. Ville verkligen inte missa det här för det är så himla bra och jag mår så himla bra av att gå där, och att promenera dit och börja dagen positivt! Men men. Är väl p.g.a att jag haft en späckad helg med främmande, från torsdagkväll till söndagmorgon, som har tagit på krafterna och som gjorde att jag somnade om. Kroppen ville väl sova- tydligen- men jag är skitless idag verkligen på att jag försov mig och missade det.

S_U_C_K!

Jahopp, vad ska hända härnäst idag då? Kan ju undra då det inte ser ut att bli min bästa dag på ett tag så att säga. Sitter och trycker i mig en hyfsat äcklig shake från Nutrilett som såg så god ut på förpackningen, smak av blåbär, jag tycker den smakar pulver, och det kanske inte är så märkligt å andra sidan då det är en måltid av pulver... Brukar dricka Naturdiet:s Lattesmak, den är kanon, nästan god faktiskt, men den här suger! Får så lov att tvinga i mig skiten iaf för jag tänker då inte slänga dom! Nepp!

Matdax har bra erbjudanden i veckan på Naturdiet Bars, 5 kronor styck, sjukligt billigt, så det skall inhandlas X antal av i veckan. Så himla bra att ha med sig på t.ex kursen eller när jag inte hinner/orkar käka nån riktig frukost/middag! Kan inte påstå att jag bantar eller så men tycker det är jättebra att ha hemma som mellanmål.

Jaja, har väl inte så mkt mer att säga för tillfället. Ska ta några "morgon-rundor" i Betapet nu och försöka vakna till. Känns som jag bara vill sova idag och kommer nog inte göra många knop, förutom att diska då, det ser ut som ett bombnedslag efter middagen i lördags och disk från igår.. Alltså blir Dagens mission- att diska!

Nu säger jag god afton till er alla!  




Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad jag känner igen det där. Jag var helt slut mentalt och fysiskt i söndags-sov hela dagen. I går var jag helt slut trots att jag hade sovit 12 timmar så hade jag ingen ork.



Samma idag. Hatar det.



Håller med ang Iris. Det ger så mycket så man vill ta sig dit, men man kan inte tvinga sig till vilken pris som helst så ha inget dåligt samvete över att du inte kom i går. Orkar man inte så orkar man inte.



Ses i morgon=)

2012-04-24 @ 13:32:47
Postat av: Saris Leopardis her self

Vad gullig du är! Ja imorgon då ses vi, jag ställer minst TVÅ klockor! :)



Du förresten, är du intresserad av att börja motionera? Vi bor ju nära varandra och jag skulle verkligen behöva någon att promenera med, så jäkla trist att gå själv och så får man mer pepp.. just nu är det bra att jag går till iris iaf, men skulle vilja komma i form efter alla år av stillasittande. :-S maila mig OM du vill så kan du få telenumret t mig. [email protected]

2012-04-24 @ 16:04:43
Postat av: Saris Leopardis her self

nä asså jag hade orkat, även om jag var supertrött, men försover man sig så skiter det ju sig. :-( men men, nya tag imorgon! :)

2012-04-24 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0