Att få tummen ur arslet!?

Det är värsta fina vädret ute och här sitter jag framför datorn som vanligt. Vill hitta på något men är så satans tråkigt att alltid göra allt själv och när jag gör nåt blir det alltid fokus på att gå till nån affär eller så och så handlar jag en massa i onödan som jag skulle kunna lagt på roligare saker. Vill gå ut och gå, mår bra när jag är ute i vårvädret, men har så förbannat svårt att sätta igång med allting, och det suger fet hårig pung!

Igångsättningssvårigheter stod det på mitt sista läkarintyg och typ alla innan det... Men skojar du!? Hatar det.
Även om jag såklart vet, logiskt sett, att jag mår bra av det och gillar det när jag väl kommer ut så har jag så svårt för att komma ut.. och hur svårt ska det egentligen vara att ta på sig skorna, jackan, halsduken och traska iväg egentligen- inte alls, men psyket spelar en spratt.. och adhd på det som gör att jag gör en sak, börjar med nästa, glömmer vad jag gjorde eller skulle göra gör inte det hela bättre.. ;-)

Man får ta det med en nypa salt sa saltkaret. Eller nåt. Fan vad fyndig jag är idag!

Nä, om man skulle försöka få tummen ur arslet då och göra nåt idag...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0