"Allt kan inte vara Tjo Hooo hela tiden!?!"

 Dom här shoppade jag på Tradera idag för 359:- totalt med frakt.. Grymt coola, får se om jag klarar av att gå i dom, går ju inte i klackar så mycket längre direkt.. När jag var "ung" hade jag så gott som bara klackskor och gick i dagligen.




Sen shoppade jag det här setet från Mary Kay. Snart slut på fuktkrämen och köpte allt det här för 260:- inkl frakt. Sjukt bra fynd och som sagt, sjukt bra hudvårdsprodukter, min hy blir toppen! Fuktkräm, rengöring, ansiktsvatten och en mask.

Tjo hooo- som vår coach Petra på Iris Hadar säger varannan minut ungefär.. ;-)

"Allt kan inte vara tjo hooooo hela tiden..!?"

(jo då tänker Sara- på Tradera kan det bli Tjo hooo minsann!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Här var din blogg ja:)



Jävlar vilka klackar, skulle aldrig kunna gå i

såna ALLS:(



Haha, ja Petra säger så ofta:)



Ses nästa vecka! Kram

2012-04-19 @ 19:30:11
Postat av: Linda

Det föregående var från mig då:)

2012-04-19 @ 19:31:23
Postat av: Saris Leopardis her self

Japp- här är lilla jag.. :) Jag kommer säkert få sälja dom vidare- eller så får jag helt enkelt lära mig att gå klackar igen. :) Kan ha det som en liten utmaning.. När jag väl har klackskor ,så känner jag mig så kvinnlig igen på nåt sätt, som förr när jag orkade bry mig mer om utseendet, så får väl se hur dom passar när jag får hem dom.. Finns inget fulare än tjejer som envisas med skyhlackar fast dom knappt kan röra sig i dom.. ;-) Ja vi ses på månd, ska bli kul! Kram tillbaka och hoppas ni får en rolig fest på lördag.

2012-04-19 @ 20:04:11
Postat av: Cindy

Kanonsnygga skor! Hoppas de är bra . Borde lära mig gå i klackar jag med , man får ju kanonsnygga ben även om mina är lite vinda hahaha..

2012-04-24 @ 09:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0