STÖRD!!!

Nu såg jag inte Idol idag men har sett några avsnitt, och FAN vad STÖRD jag blir på den här jävla ANDREAS.. Han tror inte att han är en idol, han tror inte att han kommer bli någon idol och han vill inte vara en idol...!!? Och nu läser jag att han hoppat av- igen.. Allvarligt, blir fan förbannad. Så duktig på att sjunga och hade han fortsatt hade han kanske botat en hel del av sin blyghet och nervositet ju, men han gav upp istället och tänker leva som en liten grå mus hemma i skogen i Piteå.




VAD FAN SÖKTE HAN IGEN FÖR DÅ när han hade den inställningen att han inte är en idol och inte kommer bliiiii? GAAAAAAAAH!!!

SUCK!!


Kommentarer
Postat av: Randiga Tankar

Eller. Hur.

Blir så trött på killen.

Sjunger som en gud.

Men vafaaan söker han för då? IGEN??!

Nej, som jag sa tidigare i en blogg igår:

Massa kramar och TERAPI är vad den stackarn behöver!

Fast jag vill fortfarande ha svar på varför han sökte... igen?

2011-09-22 @ 06:39:53
URL: http://randigatankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0