ringa till himmelen

Funderar och funderar på allt mellan himmel och jord, och idag skall Tess jordfästas eller vad det heter, visste ingenting förrän nu då jag läste det på FB och det känns synd, hade gärna varit med där idag. Men kommer åka dit själv och hälsa på henne när jag vet vart hon ligger. Är väl bara för dom allra allra närmaste idag så jag förstår..

Jag saknar henne så sjukt jävla mycket, och så fort jag kom hem hit till Sverige igen så kommer tankarna hela tiden tillbaka, jag väntar på att hon ska ringa, eller att jag tänker ringa henne men inser att det inte går-

eller går det att ringa till andevärlden, himmelen eller vart du nu är Tess?


Skicka ditt nummer isåfall! :-)

Kommentarer
Postat av: cindy

Tänkte väldigt mycket på henne igår när jag skulle sova. kännde stark närvaro av något, vet inte om det var hon eller någon annan som hälsade på. Men något var det. Även mo du inte kan ringa så kan du skicka meddelande till henne. Tror hon kan se det och skönt att skriva av allt man känner. Kram

2011-09-19 @ 11:22:31
URL: http://glitterskatan.blogg.se/
Postat av: Saris Leopardis her self

Absolut Cindy! Skönt att skriva av sig också. Kram

2011-09-21 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0