VillDuHaEnAdrenalinkick.nu?

Hade väntat mig en halvbra film då jag gick på bio igår och såg Paranormal Activity 3, inga högre förväntningar då dom övriga är rätt halvdanna (förutom Paranormal 2 Tokyo Night som är riktigt bra) och det har inte varit så många scener i dom som är superskrämmande, men DAMN ME vad jävla BRA den här var!!

Har aldrig nånsin suttit så nervöst på nålar i mina 34 år på jorden ärligt talat. Oj oj oj! Alltså jag skrek som en fjortonåring flera gånger i filmen och flera gånger bara flöööööög mina ben upp i luften då jag satt längst ut på kanten i biosalongen och jag önskade för första gången i mitt liv att jag hade en kudde att hålla i!

Lyckorus och adrenalinkickar av såna här filmer är fantastiska enligt mig. Jag älskar att bli rädd, eller alltså att få själva kicken, och den här kan jag lova höll måttet. Sjukt sjukt grymt skrämmande och bra, precis som en skräckfilm ska va! :) Ja alltså vad kan jag säga annat än se den, jag ska ladda ner den nu och se den igen här hemma och skrämma upp Markus lite eller jävligt mycket- och jag kommer nog skita en hel del knäck igen jag också.. hehe..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0