Förlåt mig Gud- ty jag har syndat!

Jag råkade kissa i en minneslund igår tror jag. Men det var ju en skog mitt i skogskyrkogården så jag trodde.. det var en.. vanlig skoj!? Vet inte fortfarande men Cindy såg en skylt sen att det stod minneslund när vi kom runt på andra sidan.. så antingen var det en skog eller så var det en övervuxen minneslund. Eller nej- det var en skog, men trodde minneslundar var klippta och trimmade som gräsmattor, som den första vi såg!? EH.. Ja jag vet inte..

så en ursäkt från mig till er alla som sover därunder- det var inte meningen att kissa på er men det knep på som fan så jag var tvungen att dra ner mina alltför trånga jeans och slå en drill.. ;-)

Förlåt mig Gud ty jag har syndat- antar jag..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0