Det var nån anonym förresten som hade komm...

Det var nån anonym förresten som hade kommenterat ett inlägg jag skrev för jättelängesen. Det handlade om en tjej som jag tycker ser ut som Apan Apansson med extremt fula sjukligt stora fejk-läppar, vilket jag tycker är AP-FULT när man överdriver det. Så kommentaren jag fått på det är; "Eller så kan man skita i andra och sköta sig själv, du kanske skulle prova det?" Jag tycker det är rätt jävla dubbelmoral att sitta och säga att jag ska sköta mig själv och skita i andra när den som kommenterat tydligen inte heller sköter sig själv och skiter i andra, jag menar skit då i mig och läs inte min blogg- det är liksom högst frivilligt.. Ha ha, herregud. :) Tillåt mig skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0