Hoppas hoppas hoppas snälla gud!!

Har nyss skickat efter grejjor från Ellos. Halkade in där av en slump via nån sida och såg deras halva priset på alla OUTLETFYND och övrig rea på massor. Detta resulterade i att jag nu har inhandlat varor för 1355 som är värda över 6000.. Inte helt fel va!? ;-)

Betalade 1355 spänn för; 9 st trosor, Reebok sportjacka, skinnjacka, tunn vårjacka, bh, bikini och en tv-bänk i Ek. (Sen blev det visserligen 490kr för hemleverans också av tv-bänken, men det är det värt tio gånger om med det låga priset i övrigt!

Bara tv-bänken var ord.pris på 2499:- och skinnjackan 1299:-, Reebokjackan skulle ha kostat 599:- så man kan säga att jag har fyndat friskt här. Suttit i flera dagar och velat fram och tillbaka om jag skulle köpa allt eller inte. Tv-bänken som jag velat om mest- måtte den passa!! Har mätt och mätt så jag vet att den funkar storleksmässigt iaf.

Sen tycker jag att kläder är väldigt svårt att köpa på internet, bara gjort det ett fåtal gånger förut och det mesta åker tillbaka eller så säljer jag det vidare på Tradera. Så vi får väl se om det blir bra eller ej. Men kunde inte motstå att beställa då jackorna var så snygga och till så bra priser. Har sökt både nån snygg skinnpaj och vindjacka länge så...


Hoppas, hoppas, hoppas snälla "gud" att dom passar!!


Fan nu är klockan 3:47 och jag har fortfarande inte börjat kolla på den filmen jag tänkte. Blir en sen natt i natt. Eller så går jag och lägger mig nu- kan ju också vara ett alternativ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0