KaterinoWitch has left the building! =)

Började ju kolla på Big Brother efter kanske 10 dagar eller nåt trots att jag inte tänkte följa det, och nu har jag ju fastnat såklart och laddar noga hem varje avsnitt som jag "lusläser" helt.. fy fan vad nöjd jag blev när jag såg att Peter fick vara kvar i söndags! Äntligen äntligen har psykfallet Katerinowitch lämnat huset, alltså Katerina har betett sig värre än en liten tjurig treåring sista veckorna, helt jävla fucked up, blir så irriterad. Peter är rolig och snygg att kolla på, så jag är störtnöjd som sagt. ;-)

En annan som jag stör mig sjuuuuuukt mycket på är Sa-aaa-RRaaa (med rullande ÄRRRRR). Hon pratar också som ett litet barn och spelar söt och oskyldig, och om hon är kändiskåt svarade hon nej på, men ooooh vad hon vill glida runt på Sture efter det här är över.. Hon och Katerina kan väl glida tillsammans vettja..

Nåväl. Peter är kvar. Saknar Roddan dock den sjuka jäveln, men inte så mkt som jag trodde.. :) Gurkan börjar jag ledsna lite på för han går runt och snackar så mycket skit nu att jag tycker han är mer som en fjortis än som en 30åring eller hur gammal han nu är.

Ja ja, det var dagens BB-tankar från mig. Tokintressant va!?

Jam Jam!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0