Det som komma skall.

Börjar bli riktigt "nervös" inför den kommande veckan fr.o.m onsdag kväll t.o.m måndag kväll.. Ska till Bräcke till Mamma och Syrran m familj, och torsdag-söndag ska vi röja på pappas gård och slänga och sortera. Är inte så orolig över att vara där, men över mitt psykiska och fysiska skick. Jag behöver inte göra mycket för att bli extremt trött, kan räcka med att diska, dammtorka lite och tvätta en tvätt eller två så är jag helt slut både i huvudet och kroppen. Så det oroar mig. Och att min syster och mamma ska klaga för att jag behöver vila, eller blir arg eller stressad, men jag rår inte för det. Usch, känns så jävla jobbigt just nu med allt.

Skulle behöva ett lass med lugnande men har inga, och m-å-s-t-e få det utskrivet innan jag är där, annars kommer a-l-l-t faila..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0