Började pyssla mitt i allt och då sömnisen...

foto0037 (MMS)

Började pyssla mitt i allt och då sömnisen verkar föga så tar jag ett glas rosé nu faktiskt för att se om jag får john blund att komma hit... Andra gången jag dricker lite vin på 3-4 veckor nu i mina nya fina vinglas som jag tänkt visa för er i bloggen då jag köpte dom- men det har ju inte blivit av Så här ser dom ut iaf, även om detta fotot också suger från mobilkameran. :( Dimgråa fina med lagom stor kupa att dricka ur... Nej nu kommer Darling snart och sen ska jag lura med han till sängen för skedande sömn tillsammans. Han har sovit borta nu i 2 dagar så nu börjar jag ju sakna honom bredvid mig... ja- efter sååå lång tid ifrån varandra...... :) kram å gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0