Var ute med herr Ola Lager igår. Invigde e...

dsc00241a (MMS)

Var ute med herr Ola Lager igår. Invigde ett nytt Dovas på mariatorget. Vi skulle ta 3 öl var det tänkt, men jag tror det blev sex. Sen gick vi vidare och åt kebab. Och som ni ser på fotot här så gick det väl inte så lysande då med mitt bordsskick.. Åt min kebab med bröd från bordet till slut då det ramlade ur skålen som det serverades i.. Dom som jobbade där tittade lite konstigt på mig sen- undra varför? Usch vilken liten gris jag är! ;-) men jävlar vad gott det var! Kanske hade varit smartare att käka något stadigt innan ölen, och inte efter.. Då kanske vi inte skulle blivit så fulla. Men men, fulla å roliga blev vi, eller roliga är vi iofsalltid, Ola och jag. :) Har så sjukt skoj jämt när vi är på dryghumör..och tiden bara rusar iväg när man ses och snackar om allt mellan himmel och jord. Sen blev det taxi hem då t-banan stängt för natten. Fattar inte varför, det går ju bussar hem liksom.. var väl ola som prackade på mig taxin. Well well. Hem kom jag och det är ju det viktigaste.. Blev dock inte nöjd idag när jag vaknat och ska hämta min lilla börs för att se om jag har en tjuga till en cola.. Hittade ingen börs i väskan och inte nån annanstans heller, såvida jag inte lagt den på något konstigt ställe här hemma i fyllan i natt. Mitt visa är i säkert förvar här hemma iaf. Resten som alltså är borttappat är rätt så oviktiga kort, typ HMkort, icakort å så Så det e ju lugnt. Nåväl. Nu somnar jag. Zzz......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0