Jag är missbrukare!

Fan! Eller vad säger man? Jag är.. missbrukare... av.. parfym.. (och läppglans, men det visste ni redan vid det här laget..) Varje gång det kommer nyhetsbrev från min favoritsida på nätet som har sjukt bra priser, a lot lot lot billigare än taxfree, så vill jag köpa ny parfym.. igen.. Men jag ska inte!! Jag får inte. Har ändå det jag gör då jag ska använda upp dom 9 jag har först.. Parfymerna borde bara vara max 20ml för jag ledsnar efter ett tag, även om jag skiftar från dag till dag.

Well, åter till saken; såg den här parfymen nu i mailet, ingen aning hur den luktar eller något, eller hört talas om den, men visst är flaskan söt och den låter.. "härlig"..!?

Nu blev jag lite kär igen.. ;-)


Parlez-Moi d´Amour - John Galliano
EdT 30ml

En feminin myskig doft, som tar fram moderna och överraskande kontraster från en klassisk chyprestruktur.
Doftens hjärta är en hyllning till kärleken, uppbyggd av det mest feminina och förförande duetten av blommor; ros och jasmin. Jasminen bidrar med krispigheten och sina söta, honungsdoftande noter. Den turkiska rosen ger doften sin friskhet och mjukhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0