Att sukta..

Nu blev jag sugen på att gå ut och röra på mig- eller snarare sugen på att röra mig mot affären som har så mycket himla onyttigt och gott till lördagsmyset..

Kanske inte så stor mening att gå ut och röra på mig när jag ändå kommer få i mig mer kalorier än vad jag gör av med på en vecka i och med att jag går på affären och handlar med mig massa- men va fan! Skitsamma!

Och ändå sitter jag här och klagar på att jag blir fet- men jag skyller det på affären och deras äckligt frestande godsaker- det känns alltid lite bättre att skylla på nån annan! 

Här är några saker jag suktar efter känner jag;

 




(Förresten- den här colan som finns på LIDL är nästan godare än Cola light original, svingod till och med, och kostar 7 spänn för 2 liter... Tur jag aldrig orkar släpa runt på alltför tunga kassar för då hade min kyl varit proppfull med dessa...) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0