En av mina bästa och närmaste vänner somna...

foto545 (MMS)

En av mina bästa och närmaste vänner somnade in i morse efter en lång kamp mot cancern. Gråtit hela dagen. Sån fin människa som nu är borta- varför kunde ingen annan dö istället som betydde så mycket mindre för mig? Sjukt men sant- såna tankar går i mitt huvud. Eller ingen alls helst. Men livet är oförutsägbart och vad som helst kan hända vem som helst- när som helst. Jag älskar dig så oerhört Tess! Jag kommer alltid bära med mig dig i mitt hjärta, tänka på allt roligt vi gjort under dom 5 korta åren vi hade ihop. Det är konstigt att man kan komma någon så nära på så kort tid, men vi klickade direkt när vi träffades första gången. Vi kunde prata om allt. Dela allt. Sorg och glädje. Lycka och bekymmer. Jag kommer tänka på dig varje dag och hur du kämpat dig fram genom så många svårigheter i livet, men alltid med ett leende på läpparna. Jag ska försöka lära mig av dig och ta tillvara på mer i mitt liv. Du är så älskad och redan så saknad min vän. Men vi ses igen.. Jag ska tänka positivt när jag tänker på dig och minns dig- för mig är du alltid den glada, goa, ödmjuka och roliga Tess, och då blir även jag glad. :) Sov nu så gott! Du slipper lida mer och du kan svänga runt med dina änglavingar i himlen och charmera alla andra änglar. :) Puss o kram! Din vän För evigt!


Kommentarer
Postat av: syrran

Vackert och så sant. Det fanns nog en anledning till att du skulle lära känna henne! Tänk på allt som var bra och hennes leende så blir du glad och kan tänka positivt! Kämpa..... <3 <3 <3

2011-07-12 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0