Shopping-time!

Varit inne på Halens på nätet och fyndat 12 klädplagg för 1100 pix- inte illa. Unnar mig det då jag sällan köper kläder. Hittade två svarta partytoppar, en vit leopardtop, mjukis morgonrock i färgen Petrol (I lööw that colour!), 3st 3-pack boxertrosor i olika mönster och färger och vissa med spetskant. 2st 2pack med stringisar, svarta och leopard.. Hm, ja och en luvtröja (såklart), grå med blommor, svart nattlinne i siden, 2pack mjuka bh-ar i spets och ett par blåa jeans..

Ingenting kommer säkert passa.. men hoppas kan jag ju alltid. Handlat kläder på nätet en gång och jag tror knappt ett klädesplagg passade.. Men gör dom inte det så kan jag ju skicka tillbaka eller sälja på Tradera. Trosorna och bh-arna, morgonrocken och nattlinnet borde ju bli bra iaf.

Jaja, det får jag se när det kommer, kommer i slutet av januari.

Här är några saker jag köpte:




Kommentarer
Postat av: Cindy

Mycket fint du hittat!

2011-01-19 @ 08:13:01
URL: http://glitterskatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0