Jag vill hem, jag vill hem, jag vill hem. ...

Jag vill hem, jag vill hem, jag vill hem. Gah! Sån jävla stress med allt, jag blir galen. Hets hets hets, taggar taggar taggar utåt så fort man öppnar käften och kommer med ett förslageller en åsikt. Sen tar jag väldigt illa vid mig då alla verkar tro att jag är dum och totalt okompetent! Tur att barnen gillar mig iaf. Jag må ha mina psykiska åkommor men det betyder inte att bara jag glömmer saker och är förvirrad.. Tur att jag tror på mig själv iaf. Jag vet att jag inte är dum, jag är inte den mest intelligentaste varelsen på jorden, men även jag har kunskaper, men det bara hånflinas bort så fort jag säger något. Well well. Tvungen att skriva av mig. Nu ska jag svepa några hundra sömnisar så jag sommar som en stock. Klockan är bara strax före 22, helt slut så nu säger jag God natt för ikväll! Imorgon väntar en tur till ösund för bouppteckningen, kanske kan lätta upp med något att shoppa för mina sista pesetas..


Kommentarer
Postat av: Cindy

Längtar tills du kommer hem vännen! Jag tycker du är klok iallafall. Puss

2011-01-24 @ 09:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0