ÄnglaHår

Ikväll har jag varit på bio med Cindy. Vi valde Änglagård 3 och vi var båda nöjda efteråt. Så himla härlig, precis som dom andra Änglagårdfilmerna.



Något jag satt och tänkte på i hela filmen också är hur snygg Helena är i håret (eller ja hela hon) i filmen. Älskar den frisyren och ångrar nu att det inte var så jag klippte av det. Men gör man det själv så blir det ju inte samma sak.. Men har gjort liknande klippning på mig själv förut så kanske kan jag klippa upp det därbak själv igen.





Såhär jag menar baktill. Gjorde jag det själv då så lär jag väl klara det nu också iofs.. ;-)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du funderar inte på att utbilda dig till frisör eller nåt sånt? Menar du kan ju klippa frisyrer på dig själv som vanliga människor inte kan klippa på andra?!

2011-02-07 @ 15:42:58
URL: http://blogg.rusticdream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0