vill ha!

skulle vilja ha men finns bara i 39 eller 40 på brandos.. Däääjm också!



Annars har det varit en lugn mysig jul i Bräcke som vanligt. Varit ute och kört skoter, åkt skiboard och bob (snowracer) med ungarna m.m. Tyvärr har jag varit sjuk, mer än innan jag åkte såklart, ont i huvet nästan varje dag och förjävla ont i halsen. :-( Känner mig inte pigg idag heller men något bättre efter min Ipren iaf..

Sus, en kompis, och hennes kille ringde nyss och frågade om jag ville komma och ta en öl med dom på söder- fan också- jag är svag för ÖÖÖÖÖL, men druckit så mycket nu sista julveckan, usch, så jag är tveksam, sen är jag inte så pigg som sagt... Hm..

Fastnat här vid datorn och måste ta itu och avgöra om jag ska in på söder eller inte nu då affärerna stänger snart. Funderar nämligen på att gå på Afro-affären och köpa hårlim och hårfärg på Hemköp, och sen färga och limma i löshår inför det nya året, men är så orkeslös, och när jag är det så är tålamodet intee bra...

Well well. Får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0