Linssoppa!

Fick mina nya linser som jag beställt idag. Köpt Air Optix Aqua Night & Day och ska prova mot mina torra ögon. Satte i dom för några timmar sen och skaver inte det minsta och ska prova sova med dom nu i natt. Det är linser du kan ha en månad i sträck dygnet runt, som har den lägsta vätskehalten man kan hitta, man ska ha lägsta möjliga vätskehalt i linserna om man har torra ögon än hur konstigt det kanske låter- men tror inte jag ska ha dom så mycket som en månad eller veckor, får se hur det känns först, inget man ska laborera för mycket med.. Borde gå till en optiker och kolla styrkor och hur ögonen mår, har inte varit iväg på väldigt väldigt länge och gjort undersökning för linser.. Har beställt på nätet olika linser varje gång och experimenterat mig fram för det är väldigt låga priser på nätet jämfört med hos optiker, men ska gå iväg och kolla ändå, linserna kommer jag fortsättningsvis ändå köpa via internet.

Köpte även 10st endagslinser i färg, hazel, ska bli kul att prova lite brunaktiga ögon. =-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0