Funderar på att göra nåt radikalt snart.. ...

Funderar på att göra nåt radikalt snart.. Det är sånt jävla oljud i lägenheten ovanför. Ibland låter det som dom klampar runt i träskor, spelar basket eller tränar höjdhopp. Musik med bas högre än vad en pundare skulle bli på heroin- och- det är INTE lyhört i det här huset så då hajjar ni att det är lite tomtar på loftet här uppe. Funderar på arga lappen, ketchup i brevlådan, en avbruten tandpetare i dörrlåset och eller ett enkelt Fuck U skrivet med en fet spritpenna på dörren.. Radikalt och härligt. Hämnden kommer bli ljuv en vacker dag när mitt tålamod tar helt jävla slut, när botten är nådd, och deras lägenhetskontrakt kommer dessutom bli ett minne blott då jag kommer agera gammal surtant och ringa hyresvärden..


Kommentarer
Postat av: cindy

Ring störningsjouren el polisen tycker jag . Jag skulle blivit galen på de grannarna.

2011-08-18 @ 07:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0