Min nya bäbis!

=) Nu har jag beställt en mobbe på nätet- åh vad jag längtat efter en ny!!!
Det blev den här; en Nokia X3-02 i färgen Petrol, snygg va? Det här är en Touch&Type, alltså att du skriver sms som vanligt på knappsatsen och bläddrar bland bilder och dylikt via touch på skärmen..

Får väl se om jag gillar den, annars är det ju bara att sälja den på nätet eller till nån kompis eller så. Kostar
1299:- på NetOnNet:s hemsida. Har jämfört överallt och det här är det billigaste som finns. Fri frakt!

 =) Mycket bra pris tycker jag för den har 5 megapixelskamera med mycket mera, så nu kan jag fota finare bilder, dock har den ingen fotolampa eller blixt, det är väl det enda jag ryggar undan för litegranna, men det visar sig när jag får den som sagt hur bra/dålig den är..






Kommentarer
Postat av: Helene

svägerskan har en sån och tycker att den är superduper! fin färg du valde!! i like!

2011-04-25 @ 08:35:52
URL: http://ninniz.blogg.se/
Postat av: saris leopardis

låter bra ninni!!! =) Ja färgen är jättefin, men valde ändå mellan den och ROSA(cerise), jag och rosa liksom.. haha..

2011-04-25 @ 20:33:19
Postat av: cindy

Ja den var riktigt snygg och nokia brukar ha bra telen med som fungerar bra. Tror min nästa tele får bli en nokia med, less när det strulas ;)

2011-04-26 @ 07:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0