Gomorron alla! :) Solen skiner och det kän...

foto319 (MMS)

Gomorron alla! :) Solen skiner och det känns alltid härligt. Svintrött. Somnade fem och vaknade före kl 10. Så nu är problemet att jag sover för lite, kan det aldrig bli balans liksom?!? Gah. Men i vilket fall så tänkte jag visa resultatet av mina naglar som jag byggde. Tog tre timmar men visst blev det snyggt för att vara gjort själv för andra gången i mitt liv!? :) Gjorde en gång för flera år sen- det blev inte speciellt hållbart eller bra, men nu har jag mer kunskap i hur man gör sen jag var på salong och gjorde tippar där förra året. Som vanligt passade jag på att fråga och titta noggrant hur hon gjorde, precis som jag gjorde förr jämt när jag gick hos frisör en gång i månaden typ- pga att jag konstant färgade och slet på håret med olika färger, ibland 2-3 gånger i månaden.. Men åter till saken ja, jag blev nöjd över mina hemmagjorda naglar nu iaf! Ska dock fixa t dom igen med lite gele nu då jag råkade förstöra lite härom dagen. Man lär sig av allting. ;) Okej, men det var allt jag hade att säga för stunden. Ma råkes! (Vi hörs och ses)- som också var dom sista orden pappa sa till mig innan han några dagar senare somnade in och gick vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0