Santorini here I come!!!

Fatta, jag ska till Santorini/cykladerna på lördagmorgon. Mitt drömresemål på Grekland. Den fanns bland sista minuten, så på lördag åker jag, själv..! punkt! =) Jag är så lycklig just nu!

8:40 går flyget mot havet!


Känns helt sjukt och nervöst för jag åker själv för första gången i mitt liv. Tror det kommer gå utmärkt då jag är duktig på att hitta och så, men att flyga är ju inte direkt något jag gillar..ehrm.. Får ta några lugnande och en sup innan så jag är i form.. he he.. Tror fan i mig jag måste köpa hem en vinare idag och fira med, eller en cola light, det går ju lika bra det, men den blir jag inte berusad av ;-) eller så tvingar jag med Cindy på några öl på stan, jaaaaaaa så får det bli!!


Yippie! så glad så glad så glad.

Har tänkt länge på att jag ska resa själv nångång, och nu blir det av. Den här hösten blir det utveckling i mitt liv, positiv sådan!

yepp!

 

 

Tänk att sitta där uppe på toppen i en soffa och bara njuuuuta! Hoppas jag hamnar på något mysigt ställe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0