Mitt pajrecept!

Kan lika gärna skriva upp det här om nån annan vill göra min smarriga paj!..  ;-)

Gör en pajdeg på hälften grovt å hälften vitt mjöl.

Sen slängde jag ihop spenat, kesoädelost, grädde, 2 ägg, 2 pressade vitlöksklyftor, salt, cayennepeppar, vitlökspeppar och timjan som fyllning.

När jag lagt i geggan in the pajskal så på med halva körsbärstomater, ost, och krydda med basilika och timjan,
å sen in i ugnen typ 225 grader i 30 minuter, nåt sånt.. bara å se och känna efter om den är klar..


Jam jam! Riiiktigt JAM JAM blev det! Mums! =)



Kommentarer
Postat av: anna

Måste fråga om din resa... Coolt att du åkte ensam, jag har funderat på det, men aldrig vågat. Hur var det? Och det här med att boka när man åker själv... Det står att man kan få dela rum med total främling eller pröjsa massor för enkelrum... Hur gjorde du?

2010-09-14 @ 13:53:56
Postat av: Cindy

Fasiken att jag var för trött, hade för ont, var för lat för att åka till dig och äta paj...Grrrrr!

2010-09-15 @ 21:16:37
URL: http://glitterskatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0