Mitt hjärta går på högfart just nu. Li...

Mitt hjärta går på högfart just nu. Linda vet inte om hon kan få semester vilket betyder att vi inte kan åka t grekland tillsammans. :( så nu funderar jag på att ta steget att åka själv, helt själv. Därför bultar det av spänning inom mig. Jag är grym om jag åker själv- vilken utmaning och utveckling det skulle vara.. Imorgon ska jag kolla runt efter kattvakt och tvätta lite, sen kanske jag drar om några dagar. Åh vad skönt det vore- eller vore? Ska bli! :)


Kommentarer
Postat av: cindy

Jag tycker du ska åka själv om ingen annan kan. Du kan behöva komma bort en vecka och bara ladda batterierna... Kram, kram!

2010-09-01 @ 13:51:02
Postat av: Smulan

Men du får ju inte åka iväg när jag ska ner.

2010-09-01 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0