Min resa.

Svar till Anna på hennes kommentar.

Jag reste själv ja. Det var helt okej, förutom att sitta på planet själv när det lyfte. Gillar inte att flyga. Tog en sista minuten med Ving, den kostade 1500 var om du var två, men blev 1000 spänn mer när jag var själv. Tror Ving inte har dom reglerna med att man kan bli inkvarterad med vem som helst, men jag vet att flera andra har dom reglerna, men man kan som sagt köpa upp sig. Kostnaden beror väl på vilket bolag man väljer... Såg flera andra resor, men då var det inte en tusenlapp extra för att åka själv, men förmodligen så att du kan få en "kompis" på rummet...

Det var lugnt och skönt. Helt okej som sagt. Lite ensamt ibland, men ändå skönt att bestämma själv vad du ska göra och när du ska göra det. =) Man vågar när man bokat, då måste man åka iväg helt enkelt om man inte är dum och vill mista massa stålars. Prova! Jag tror det är utvecklande att göra såna saker, eller snarare det var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0