Knark och kanelbullar!?

Imorgon ska jag börja med en riktig knarkmedicin, de ni! Här blir det till att baka stora bullar framöver, eller nja, vi får se, har aldrig bakat bullar i den här lägenheten som jag bott i fem år nu, men det kanske blir snart, efter knarkmedicinens intrång i min kropp!!

:-)

Skulle inte jag gå och lägga mig? Sa inte jag gonatt nyss? Jo det gjorde jag men ni vet, jag har ju förjävla svårt att lägga mig i tid.. Timmarna går och jag sitter uppe framför Zone Reality och kollar på dokumentärer om döden, fängelser, gängkrig och sånt- sånt som gör livet lite roligare helt enkelt...  ha ha.

Ja jag vet att jag är sjuk- i dubbel bemärkelse. ;-))

Måste nog fan gå och köpa en latte och en bulle från Pressbyrån nångång snart. Fullkomligt älskar deras kanelbullar! Tror inte det finns godare faktiskt. När jag jobbade där ett år så avslutade jag alltid mina kvällspass med mjölk, korv med bröd och en kanelbulle.

Fin nattamat! =)

Kommentarer
Postat av: O.

haha, du är för härlig!

Har aldrig smakat Pressbyråns bullur.

Tvivlar dock på att de smakar som mormors. :)



Lycka till med knarkmedicinen! ;-)



Sova?? Det gör väl de där borgarbrackorna så bra, så det behöver inte vi. ;-)

2010-09-23 @ 02:35:42
Postat av: O.

'bullur'?? HAHA.

A ja, shit happens.

Nee, jag har inte ätit knarkmedicin. Eller bullur. Tyvärr. :(

2010-09-23 @ 02:36:40
Postat av: saris leopardis her self

HA ha.. jo hoo du, du har tagit den där nya knarkmedicinen :)

2010-09-23 @ 03:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0