Soffläge.

Tog tag i hårtofsen jag hade kvar och klippte till.. igen.. nu är jag helt korthårig, känns bra men vette fan om jag gjorde rätt.. Ola-Aschmed tyckte iaf det var snyggt som fan, det är kul att höra! =) Var på promenad tillsammans till hornstull och tillbaka i solen å snackade skit.

Igår var jag också ute och gick, spanade in vart Syrran, mamma, Wilma och Leas hotell är i Svedmyra, gick dit och hem. Hem gick jag även med två tunga matkassar, bra motion! =)Hoppas det fortsätter vara soligt länge nu i höst, så jag inte mår sämre, just börjat känna mig lite bättre i allt.

Ska bli jätteroligt att min släkt kommer imorgon!! Det ser jag fram emot. Nu ser jag fram emot en kväll i soffan, blev jäkligt trött efter långpromenaden. Desperat-bonde-söker-oskyldiga-oskulder är det kl 20, sen en massa smaskigheter ända fram till 23.

Nu intar jag soffläge, men först en duschisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0