På väg hem från hötorget. Jag och Cindy ha...

På väg hem från hötorget. Jag och Cindy har varit på bio på paranormal activity 2- mkt bra och skrämmande scener- till och med jag blev rädd flera gånger! Blev helt salig av glädje! :) Sen gick vi på Dovas och tog 4 billiga öl. Jag lurade i ett gäng 19åringar att jag är ekonomisk oberoende, och att jag har haft ett IT företag som hette IT connection i 15 år och att jag inte behöver jobba längre. Det roliga är att dom gick på det och tyckte att då kan jag bjuda på en runda, men då sa jag att jag inte vill skryta med mina pengar. :) ha ha. Ja jävlar! Så jävla kul! :) Dom ville att vi skulle följa med och bada bastu i Huddinge- no way Jose tyckte jag och Cindy! Nu på väg hem, satt typ med fötterna i en spya nyss, grose, men nu bytte jag plats.. Natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0