Har just kollat på This is it- filmen som ...

Har just kollat på This is it- filmen som sattes ihop när Michael Jackson lämnade oss. Två timmar bara flög iväg, och säga vad man säga vill om honom, jag vet själv inte vad jag tror angående alla anklagelser, men ingen kan väl ändå förneka att han var en av världens skickligaste artister..?!! Eller han är- han kommer alltid leva vidare.. Shit jag är helt tagen, haft den länge men inte kollat förrän nu. Ville alltid se en konsert med honom, det skulle varit den mest ultimata showen nånsin, men hann aldrig, tyvärr, mycket tyvärr. Michael tog ju allting till sin spets vad gäller dans, scenkläder, ja allt runt en konsert med extravaganta effekter. Hade varit en otrolig upplevelse. Men nu sover han i sin guldkista och det är med en stor saknad jag säger hej då till mr Jackson. The king of pop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0