Orolig..

..för vad som händer med Pappa. Han har åkt in på sjukhuset idag och är riktigt dålig. Vem vet, han kan dö inatt, han kan dö imorgon, han kan dö när som helst. Cancer skulle jag inte önska mig värsta fiende ens. Jävla skitsjukdom.

Usch vad jag är orolig. Känns inte så bra att bo 60 mil ifrån när han mår såhär. Skulle bara vilja gå dit och träffa honom. Hade jag haft råd hade jag självklart åkt upp direkt, men det har jag inte. Får hoppas han överlever natten så jag kan få prata med honom imorgon. Blir han inte bättre får jag så lov att skrapa ihop pengar och åka dit, annars får han ge mig pengar så jag kan åka upp.
:S

Skit att så mycket kan handla om pengar också just nu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0