I just can´t get enough..

Trots att jag har beställt en parfym m.m från Yves Rocher (inte beställt av dom sen jag flyttade till Sthlm duktiga jag..) sitter jag gärna på Nordic Feel och spanar alltifrån parfym till hårvård/hudvård, och make up. Får inte nog!

När jag flyttade hit från Ösd hade jag, jag tror det var 12 eller 15, duschkrämer, eh och det räcker faktiskt med två.. sparade 3st sen gav jag resten till syrran. Men det var lätt att hamna där hos Yves med massa erbjudanden och 30 dagar på sig att betala (vilket iofs kvittade då jag handlade varje månad ändå..) Men ja summan av kardemumman när jag tittade nyss på Nordic, kom jag ju på att jag beställt varor från YR, men det har tagit sån satans tid, inte fått något än. Suck. Ser fram emot min nya perfume ju!

I just can´t get enough!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0