Allå Allå- emliga armén.Hej alla nattdjur ...

Allå Allå- emliga armén.Hej alla nattdjur och svarte Petter därute.. Här Ligger jag och Funderar och filosoferar som vanligt mitt i natten. Mycket tankar som snurrar nu, efter att ha få ett mail för fem dagar sen men som jag inte upptäckt förrän idag... Och Tankarna kryper på igen inuti mig... Kärlek, älska, tycka om, hat, hämnd, ärlighet, tvåsamhet..? Vad göra nu? Kommer jag klara av det här? Kan man trappa ner kärlek precis som med medicin? Eller kan den trappas upp igen med nya löften om respekt, nyförälskelse, och att försöka komma tillbaka upp på fötterna igen? Jag vet inte jag, men en sak vet jag dock, och det är att hittar jag den rätta snart så vill jag kanske gå vidare och skaffa en liten knodd.. Och där glömde jag helt bort vad jag skulle skriva.. Eller va fan knodd- hur fick jag för mig det nu då? Antar det är mammaklockan i mig som börjar ticka och ibland vilja...AdHd-tanten här liksom. Nä slut med pladder nu. Sov gott på er alla fina vänner som finns där för mig..eller god morgon om du läser på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0