Hjälp till!

I natt rensade jag tydligen garderoben- nu kan jag gå in i den, yeahjj!! Ibland är det riktigt bra med sömntabletter, dom får lite fart på mig även om jag typ gör saker i sömnen. Men det är ju skitsamma, bara det blir gjort. Skönt att vakna också och upptäcka att jag varit produktiv innan sömnisarna kickat in.. hi hi..  ;-)

Lämnade 4 påsar till Erikshjälpen nyss när jag gick ut på promenad. Tog riktigt emot när jag gav bort två likadana Zoul-tröjor för 400 spänn styck i olika färger, som jag haft sen kanske 6 år tillbaka, grym kvalité kan man säga och väl använda men fortfarande fina. Lite urtvättade kanske men varit väldiga favoriter. MQ is the shit. Eller var det shit, för nu skulle jag aldrig lägga så mycket på en tröja, tycker typ 249:- är mycket, ha ha, sjukskriven som man är, eller ska jag säga snål?!?

;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0