Helgens filmtips!

Ännu en skitdag, eller skitmorgon eller skiteftermiddag eller va fan jag ska säga.

Gråtit floder utan direkt anledning idag igen- men som tur var stannade M här lite extra länge och bara höll om mig. Sen när han gick, grät jag igen av ingen anledning, sen tog jag två sömntabletter och dammsög undan för jag höll på dö av allt katthår, sen gick jag och la mig och sov väl till 19.30. En liten kvälls-tur på Ica blev det också, sen har jag kollat på två filmer. Äntligen ro att kolla på film ikväll. Skönt det iaf.

Tittade på The Final, tror jag den hette, nån okej "skräckis" och sen The Bad Leiutenant med en av mina favorit-skådisar Nicholas Cage, mycket bra film, så se den är mitt tips till er om ni gillar honom. Han gör en jäkligt bra rollprestation som vanligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0