Halloj! Idag känns allt lite bättre. Var...

Halloj! Idag känns allt lite bättre. Varit o pumpat däcken och tagit min första cykeltur till dalens vårdcentral, skulle ta blodprover men dom stängde 15 idag såklart, jag kom dit kvart över. Så typiskt! Innan vid ett övergångsställe kom en kille på en annan cykel och frågade om han fick bjuda mig på kaffe och sa att jag är vacker.:)! En kille av utländsk härkomst- jag tackade nej och sa att jag är upptagen, då frågade han- imorgon då? Han hajjade tydligen inte hur jag menade med upptagen ;-) well well- nu sitter jag utanför globen på en bänk och solar lite och skriver av mig. Undra om jag ska ta en promenad i solen, vill inte gå hem, så less på att sitta i soffan... Ja jag ska väl knalla vidare en sväng nu.. Ha det Gött alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0