Workin´ in da summer?

Jag har sökt jobb! Trött på att sitta här hela dagarna, det får brista eller bära om jag får en intervju, då har jag iaf försökt. Ska se om det finns fler jobb att söka, har gett mig fan på att jag ska jobba i sommar och jobba upp så jag har rätt till a-kassa igen. Och jag ska hitta en rolig gruppbostad att sätta klorna i..

Kom på att jag troligen har typ 1600 jag borde få tillbaka retroaktivt från a-kassan då jag varit sjukskriven från Augusti och då ska man ha typ 200 i lägre avgift, och jag fick bara ETT papper så jag har fått tillbaka för en månad i höstas.. så isf jag får pengar kommer dom gå rakt in på spar och får jag jobb i sommar är det jag som åker utomlands i maj, med sällskap eller kanske ensam.

Kan tänka mig att åka till t.ex. Rhodos som jag varit i 2 gånger, och kan lilla centrum väldigt väl och känner folk där jag kan hänga lite med, Michalis t.ex, ja om han nu jobbar kvar på samma ställe, tror om inte annat, att jag har kvar hans nummer nånstans, riktigt härlig kille!

 Vi får se hur det blir med allting.

Later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0