Vingeeel vingel

Johan, Ninni å jag drack hej vilt och sen tog vi tåget, i förarvagnen (ascoooolt var det att åka där)Johan är ju tunnelbaneförare så han öppnade så vi kunde åka i bakre vagnen. Åkte till medis och gick på Kvarnen. Jag blev riktigt packad så jag tog tåget hem och Ninni fortsatte till sin pojkvän som var på ett ställe bredvid.

Knall som jag var råkade jag kliva av på Gullmarsplan ist för Skärmarbrink, så det blev en mkt vinglig promenad hem.. Kände själv hur svårt jag hade att gå, och gå rakt det var inte på frågan.. Kan tänka mig dom som kom i bilar och körde förbi hur fans full den där tjejen var..

Hon var väldigt full..

Trots det så minns jag allting igår. Tog mest 2 öl och satt och snackade inne på Kvarnen och här hemma, så det hände inte så mkt mer.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Lät roligt det! Vi får ta en fyllerunda tillsammans nu i vår! Måste bara vara piggare och lite mera ledig först men sen så jävlar...

2010-03-30 @ 18:52:36
URL: http://glitterskatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0